Εκτύπωση

www.ekpaideutikareumata.gr

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.facebook.com/reumata

8-9-2020

 

Η υπουργός παιδείας εξαπατά συνειδητά τους γονείς, από τη μια τους καλεί να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Ολοήμερο και από την άλλη αφήνει τα Ολοήμερα χωρίς εκπαιδευτικούς

Η ηγεσία του υπουργείου παιδείας θεωρεί πως το σοβαρό θέμα της πανδημίας, μπορεί να το διαχειριστεί, όχι με όρους ουσίας , αλλά με όρους εντυπωσιασμού και επικοινωνιακών τρικ.

Με βάση την συγκεκριμένη πολιτική επιλογή και με σύμμαχο τα ΜΜΕ έχουμε :

Αντί για την ουσιαστική προσπάθεια μείωσης του αριθμού των μαθητών σε κάθε τάξη με δημιουργία περισσότερων τμημάτων, αναφορά σε αυθαίρετο Μ.Ο. μαθητών και επικίνδυνων επιστημονικών μοντέλων που δεν βρίσκουν καμία διαφορά σε τάξεις των 25 μαθητών με αυτές των 15.

Δωρεές παγουριών για να κρύψουν τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών και προμήθεια μασκών για να μασκαρέψουν τις ελλείψεις σε προσωπικό καθαριότητας σε κάθε σχολική μονάδα .

Η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη και όσο και αν τα ΜΜΕ την αποσιωπούν τη βιώνει στο πετσί της η ελληνική οικογένεια. Ακραίο παράδειγμα της πολιτικής επιλογής του εντυπωσιασμού , αντί της ουσίας που συνιστά συνειδητή εξαπάτηση της ελληνικής κοινωνίας είναι το κάλεσμα της υπουργού να εγγράψουν οι γονείς τα παιδιά τους στο ολοήμερο σχολείο , όταν γνωρίζει , άριστα , πως εξαιτίας των μειωμένων προσλήψεων αναπληρωτών α¨ φάσης , τις οποίες η ίδια ενέκρινε, τα ολοήμερα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν από την πρώτη ημέρα λόγω έλλειψης προσωπικού και η πλήρης λειτουργία τους παραπέμπεται τουλάχιστον διενέργεια της β´ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών. Μάλλον το κάλεσμά της για την εγγραφή των μαθητών στα ολοήμερα αφορά άλλη μια προσπάθειά της για τη στήριξη των σχολαρχών των ιδιωτικών σχολείων αφού κανένα μέτρο δεν έχει λάβει για να υποδεχθούν τα δημόσια σχολεία τους μαθητές τους.

Με άλλα λόγια η υπουργός εξαγγέλλει την λειτουργία του ολοήμερου, ενώ γνωρίζει πως δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ανατολική Αττική , η οποία εξαιτίας των λιγοστών αναπληρωτών, δεν διατέθηκε κανένας εκπαιδευτικός στο ολοήμερο σχολείο, αλλά στο σύνολο τους διατέθηκαν στην κάλυψη των κενών του πρωινού προγράμματος ( χωρίς βέβαια κι αυτό το τέχνασμα να καλύπτει τα κενά και στην πρωινή ζώνη). Την ίδια κατάσταση παρατηρούμε σχεδόν στο σύνολο της χώρας.

Στη πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνει η χώρα μας δεν έχουν θέση οι επικοινωνιακοί χειρισμοί, αλλά η ουσία και η υπευθυνότητα. Δυστυχώς η ηγεσία του υπουργείου παιδείας , ενώ είχε ένα ολόκληρο καλοκαίρι να σχεδιάσει την επιστροφή των μαθητών στα σχολεία με ασφάλεια, αρκέστηκε σε φωτογραφίες με παγούρια και σε δηλώσεις που συνειδητά παραπληροφορούν την κοινή γνώμη.

Άμεσες προσλήψεις εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών

Προοδευτικά Ρεύματα Εκπαιδευτικών

Η Ανεξάρτητη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη